I had a very nice manicure and gel! Will definitely go again in the future :)
Manicure
Ceren•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier graag
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lisa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele gezellige salon. Mn wenkbrauwen zijn nog nooit zo mooi gedaan als hier. Nagels zijn ook mooi gedaan. Ik kom zeker terug
ManicureToon alles…
Liesbeth•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn en warm ontvangen door Pegah. Het was mijn eerste keer dat ik een manicure liet doen en ben heel fijn door haar geholpen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en zal zeker terugkomen!
Behandeling door Pegah•Manicure
Diede•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd naar mij geluisterd en ik kreeg advies waarin mijn grenzen gerespecteerd werden.
Hele positieve ervaring!