Wat een verwennerij. Keurige behandeling, gezellig gesprek. Met mooi geknipte teennagels, en heerlijke behandeling voor de voeten naar huis gefietst. Voor herhaling vatbaar!
Pedicure
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Ik kom al langer bij deze salon omdat het ontzettend lieve en kundige mensen zijn.
Altijd tevreden met het resultaat!
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Tessa•over 5 years ago
Verified review
Weer prachtig resultaat
Treatment by Pegah•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Super lieve mensen en super goede behandelingen. Ik kom hier al jaren en ga hier nooit meer weg!