Wat een verwennerij. Keurige behandeling, gezellig gesprek. Met mooi geknipte teennagels, en heerlijke behandeling voor de voeten naar huis gefietst. Voor herhaling vatbaar!
Pedicure
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al langer bij deze salon omdat het ontzettend lieve en kundige mensen zijn.
Altijd tevreden met het resultaat!
Gezicht threadenToon alles…
Tessa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer prachtig resultaat
Behandeling door Pegah•
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve mensen en super goede behandelingen. Ik kom hier al jaren en ga hier nooit meer weg!