Was druk in de salon. Knippen ging gehaast, kreeg haar in gezicht. Bij de kassa ook nog eens 5 euro duurder dan hier op de site aangegeven. Geen aanrader.
Styled by Rahma•Men's Haircut
Rens•over 5 years ago
Verified review
Begreep snel wat ik wilde en knipte ook vlot. Eindresultaat top en ik kom zeker terug
Styled by Rahma•Men's Haircut
Ferdi•over 5 years ago
Verified review
Topzaak, je wordt super geknipt. Geen gekke verrassingen en heel netjes afgewerkt!
Styled by Hassan 2•Men's Haircut
Fabian•over 5 years ago
Verified review
Moest €25 betalen terwijl ik een booking van €20 euro had gemaakt. Het is de laatste dag voor de lockdown ik begrijp het, maar iedereen heeft t moeilijk dus t is toch niet fijn om ineens een hogere prijs te vragen dan op de booking staat. Behandeling was verder normaal maar wel heel haastig. Vooral omdat er veel klanten waren.
Styled by Rahma•Men's Haircut
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Vandaag weer laten knippen en zoals
altijd weer helemaal top!