De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
3766 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Was druk in de salon. Knippen ging gehaast, kreeg haar in gezicht. Bij de kassa ook nog eens 5 euro duurder dan hier op de site aangegeven. Geen aanrader.
Begreep snel wat ik wilde en knipte ook vlot. Eindresultaat top en ik kom zeker terug
Topzaak, je wordt super geknipt. Geen gekke verrassingen en heel netjes afgewerkt!
Moest €25 betalen terwijl ik een booking van €20 euro had gemaakt. Het is de laatste dag voor de lockdown ik begrijp het, maar iedereen heeft t moeilijk dus t is toch niet fijn om ineens een hogere prijs te vragen dan op de booking staat. Behandeling was verder normaal maar wel heel haastig. Vooral omdat er veel klanten waren.
Vandaag weer laten knippen en zoals altijd weer helemaal top!