Was druk in de salon. Knippen ging gehaast, kreeg haar in gezicht. Bij de kassa ook nog eens 5 euro duurder dan hier op de site aangegeven. Geen aanrader.
Styling door Rahma•Mannen knippen
Rens•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Begreep snel wat ik wilde en knipte ook vlot. Eindresultaat top en ik kom zeker terug
Styling door Rahma•Mannen knippen
Ferdi•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Topzaak, je wordt super geknipt. Geen gekke verrassingen en heel netjes afgewerkt!
Styling door Hassan 2•Mannen knippen
Fabian•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Moest €25 betalen terwijl ik een booking van €20 euro had gemaakt. Het is de laatste dag voor de lockdown ik begrijp het, maar iedereen heeft t moeilijk dus t is toch niet fijn om ineens een hogere prijs te vragen dan op de booking staat. Behandeling was verder normaal maar wel heel haastig. Vooral omdat er veel klanten waren.
Styling door Rahma•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag weer laten knippen en zoals
altijd weer helemaal top!