Afgelopen zaterdag geweest. Vriendelijke mensen, ontspannen sfeer en goed geknipt.
Styling door hassan•Mannen knippen
Mathijs•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles top aan deze zaak, super vriendelijk en warm personeel en ook nog eens super goede knipbeurt. Aanrader voor iedereen.
Styling door hassan•Mannen knippen
Sam•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Always love going to Sipan Style. Friendly, efficient, and always exit looking good.
Styling door hassan•Mannen knippen
Kevin•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst een balayage gedaan. Heel erg blij met het resultaat. Hasan is heel aardig en zijn andere medewerkers waren ook heel fijn. Ze hebben mijn haar echt heel mooi geknipt en geverfd! Ben er blij mee.
Styling door hassan•Balayage
Phi-Yen•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Over het algemeen goede knipbeurt gehad. Echter had ik een afspraak gemaakt voor enkel knippen en dit meerdere keren aangegeven. Desondanks werden er extra behandelingen gedaan (zoals wassen en model föhnen) waar ik expliciet niet om gevraagd had. Vervolgens mocht ik daar wel voor betalen...