De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
3766 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Afgelopen zaterdag geweest. Vriendelijke mensen, ontspannen sfeer en goed geknipt.
Alles top aan deze zaak, super vriendelijk en warm personeel en ook nog eens super goede knipbeurt. Aanrader voor iedereen.
Always love going to Sipan Style. Friendly, efficient, and always exit looking good.
Toon reactie salon...
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst een balayage gedaan. Heel erg blij met het resultaat. Hasan is heel aardig en zijn andere medewerkers waren ook heel fijn. Ze hebben mijn haar echt heel mooi geknipt en geverfd! Ben er blij mee.
Over het algemeen goede knipbeurt gehad. Echter had ik een afspraak gemaakt voor enkel knippen en dit meerdere keren aangegeven. Desondanks werden er extra behandelingen gedaan (zoals wassen en model föhnen) waar ik expliciet niet om gevraagd had. Vervolgens mocht ik daar wel voor betalen...
Toon reactie salon...