Reviews are written by customers after their visit.

4,6
3766 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Afgelopen zaterdag geweest. Vriendelijke mensen, ontspannen sfeer en goed geknipt.
Alles top aan deze zaak, super vriendelijk en warm personeel en ook nog eens super goede knipbeurt. Aanrader voor iedereen.
Always love going to Sipan Style. Friendly, efficient, and always exit looking good.
Show venue reply...
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst een balayage gedaan. Heel erg blij met het resultaat. Hasan is heel aardig en zijn andere medewerkers waren ook heel fijn. Ze hebben mijn haar echt heel mooi geknipt en geverfd! Ben er blij mee.
Over het algemeen goede knipbeurt gehad. Echter had ik een afspraak gemaakt voor enkel knippen en dit meerdere keren aangegeven. Desondanks werden er extra behandelingen gedaan (zoals wassen en model föhnen) waar ik expliciet niet om gevraagd had. Vervolgens mocht ik daar wel voor betalen...
Show venue reply...