Afgelopen zaterdag geweest. Vriendelijke mensen, ontspannen sfeer en goed geknipt.
Styled by hassan•Men's Haircut
Mathijs•over 5 years ago
Verified review
Alles top aan deze zaak, super vriendelijk en warm personeel en ook nog eens super goede knipbeurt. Aanrader voor iedereen.
Styled by hassan•Men's Haircut
Sam•over 5 years ago
Verified review
Always love going to Sipan Style. Friendly, efficient, and always exit looking good.
Styled by hassan•Men's Haircut
Kevin•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst een balayage gedaan. Heel erg blij met het resultaat. Hasan is heel aardig en zijn andere medewerkers waren ook heel fijn. Ze hebben mijn haar echt heel mooi geknipt en geverfd! Ben er blij mee.
Styled by hassan•Balayage
Phi-Yen•over 5 years ago
Verified review
Over het algemeen goede knipbeurt gehad. Echter had ik een afspraak gemaakt voor enkel knippen en dit meerdere keren aangegeven. Desondanks werden er extra behandelingen gedaan (zoals wassen en model föhnen) waar ik expliciet niet om gevraagd had. Vervolgens mocht ik daar wel voor betalen...