Zeer goede, professionele service voor een mooie prijs.
Styled by Illia•Beard Trimming & Shaving
Tom•almost 2 years ago
Verified review
Aller eerst wil ik zeggen dat de kapster super lief was voor me.
Maar helaas heb ik niet gekregen wat ik vroeg en voor dat geld was het niet waard!
Over de twee honderd heb ik betaald.
Jammer🫣
karina•almost 2 years ago
Verified review
Heel vriendelijk geholpen, en er werd geluisterd wat mijn wensen waren. En ging zeer tevreden de deur uit.
daniella•almost 2 years ago
Verified review
Erg tevreden over de knipbeurt!
Styled by Illia•Men's Haircut
Julian•almost 2 years ago
Verified review
Zoals altijd weer heel blij weggelopen. Het maakt niet uit bij wie je boekt, alle mensen knippen heel goed en luisteren naar wat je wilt. Super fijne afspraak!