The hairdresser was very nice and did exactly what I wanted!
Styled by gosia•Ladies' Haircuts
Maura•almost 2 years ago
Verified review
Super vriendelijk. professioneel personeel.
Styled by Illia•Men's Haircut
Nanne•almost 2 years ago
Verified review
fijne kapperszaak. Ik was op zoek naar een nieuwe ivm mijn oude kapperszaak waar ik naar toe ging die verkocht is. Via mijn vriendin hier terecht gekomen. heel tevreden en erg goed geknipt
Styled by gosia•Men's Haircut
Freek•almost 2 years ago
Verified review
Prima ervaring gehad. Goed en snel geknipt. Ik zal zeker vaker komen.