The hairdresser was very nice and did exactly what I wanted!
Styling door gosia•Vrouwen knippen
Maura•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk. professioneel personeel.
Styling door Illia•Mannen knippen
Nanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne kapperszaak. Ik was op zoek naar een nieuwe ivm mijn oude kapperszaak waar ik naar toe ging die verkocht is. Via mijn vriendin hier terecht gekomen. heel tevreden en erg goed geknipt
Styling door gosia•Mannen knippen
Freek•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima ervaring gehad. Goed en snel geknipt. Ik zal zeker vaker komen.