Zeer goede, professionele service voor een mooie prijs.
Styling door Illia•Baard trimmen en scheren
Tom•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aller eerst wil ik zeggen dat de kapster super lief was voor me.
Maar helaas heb ik niet gekregen wat ik vroeg en voor dat geld was het niet waard!
Over de twee honderd heb ik betaald.
Jammer🫣
karina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk geholpen, en er werd geluisterd wat mijn wensen waren. En ging zeer tevreden de deur uit.
daniella•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over de knipbeurt!
Styling door Illia•Mannen knippen
Julian•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer heel blij weggelopen. Het maakt niet uit bij wie je boekt, alle mensen knippen heel goed en luisteren naar wat je wilt. Super fijne afspraak!