Gisteren weer heerlijke behandelingen gehad! Mijn wenkbrauwen weer laten tatoeëren en mijn wimpers in de krul!
Goed advies over de producten!
Altijd weer een verwennerij om te mogen komen!
Gerda•7 months ago
Verified review
Show venue reply...
Na een fijne behandeling en met mooie wenkbrauwen weer naar buiten. Altijd tevreden over de mensen bij Sjoerd!
Andrea •8 months ago
Verified review
Show venue reply...
deskundige behandeling, heerlijke koffie, goed en gezellig gesprek!
Jan Peter•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd fijn, altijd gezellig, en met de mooiste wenkies weer naar huis. Sjoerd is the best!