Gisteren weer heerlijke behandelingen gehad! Mijn wenkbrauwen weer laten tatoeëren en mijn wimpers in de krul!
Goed advies over de producten!
Altijd weer een verwennerij om te mogen komen!
Gerda•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Na een fijne behandeling en met mooie wenkbrauwen weer naar buiten. Altijd tevreden over de mensen bij Sjoerd!
Andrea •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
deskundige behandeling, heerlijke koffie, goed en gezellig gesprek!
Jan Peter•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd fijn, altijd gezellig, en met de mooiste wenkies weer naar huis. Sjoerd is the best!