Mijn absoluut lievelings plek in Amsterdam. Super gast vrij, luisterend oor en kan altijd helemaal mezelf zijn. Daarnaast zijn de prestaties ook nog eens altijd van de hoogste kwaliteit en stelt nooit teleur. Zeker een absolute aanrader!
Maud•about 1 month ago
Verified review
Show venue reply...
Mooie salon en hele fijne persoonlijke aanpak. Gabi was heel kundig. Ik ben super blij met mijn wenkbrauwen en wimpers!
Valerie•about 1 month ago
Verified review
Show venue reply...
Uiteraard weer heel erg blij met mijn mooie verzorgde nagels door Frank!
Veerle•about 1 month ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd fijn, altijd gezellig en altijd een prachtig resultaat!
Treatment by Jitske•Lash Lift
Max•about 1 month ago
Verified review
Show venue reply...
Zo fijn en vertrouwd en je voelt je gewoon beter daarna, superthanks team 😜