Super vriendelijk en heel professioneel. Mijn wenkbrauwen zijn schitterend geworden, dank😃
Marieke•about 1 month ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd geweldig! Zo blij mee elke keer als ik de deur uitloop met nieuwe creaties op mijn nagels!!!
Naomy•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Uitstekende ervaring! De persoonlijke benadering en de grote aandacht voor detail maakten het bezoek echt bijzonder. Alles wordt met zorg uitgevoerd en dat merk je meteen. Daarbij zorgt de prettige sfeer in de salon voor een ontspannen en luxe gevoel. Absoluut een aanrader! Bedankt!!!
Nataliya•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Fijn ontvangst, super goede sfeer! Warm bad om er voor het eerst te komen! Absoluut een aanrader! Enorm goede vakmanschap en ontzettend kundig! Nieuwe afspraak gepland voor permanente make up!