Super vriendelijk en heel professioneel. Mijn wenkbrauwen zijn schitterend geworden, dank😃
Marieke•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd geweldig! Zo blij mee elke keer als ik de deur uitloop met nieuwe creaties op mijn nagels!!!
Naomy•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Uitstekende ervaring! De persoonlijke benadering en de grote aandacht voor detail maakten het bezoek echt bijzonder. Alles wordt met zorg uitgevoerd en dat merk je meteen. Daarbij zorgt de prettige sfeer in de salon voor een ontspannen en luxe gevoel. Absoluut een aanrader! Bedankt!!!
Nataliya•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijn ontvangst, super goede sfeer! Warm bad om er voor het eerst te komen! Absoluut een aanrader! Enorm goede vakmanschap en ontzettend kundig! Nieuwe afspraak gepland voor permanente make up!