Altijd een perfecte lash lift en hele lieve mensen!
Behandeling door Jitske•Wimperlifting
ever•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima behandeling met een mooi resultaat … Ik heb er heel lang over nagedacht maar nu super blij dat ik mijn wenkbrauwen heb laten doen … dank je wel Sjoerd …
Mea•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij mee en een hele fijne lieve meid!
Pebbles •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig
Fiona •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Echt top! Mega blij met de lashlift en de behandeling was super fijn en comfortabel