Pijn onder mijn voeten.
Zorgvuldige, vakbekwame pedicure.
Pijn weg.
Dank aan Frank!
Dieter•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een feestje met weer een prachtig resultaat!
Claudia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zodra je binnen loopt, voel je meteen de fijne sfeer. Je jas wordt aangenomen, je krijgt drinken aangeboden en daarnaast was de lash lift super goed en Jitske heel gezellig. Ga zeker weer heen!
Behandeling door Jitske•Wimperlifting
Juliette•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Helemaal in de watten gelegd door de lieve en o zo deskundige Gaby die niet alleen m’n huid weer een boost gegeven heeft met de glass skin treatment en ondertussen heerlijk masseerde tussen de maskers en behandeling door. Aanrader!