Super netjes en mooie Biab gezet door Jitske! Heel blij mee :) en super prijs -kwaliteit !
Treatment by Jitske•Builder Gel Manicure
Esther•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Echt hele dikke 5 sterren
Treatment by Jitske•Gel Nails Manicure
Simone•about 1 year ago
Verified review
Sjoerd is een hele lieve, empathische man. Tijdens het gehele proces neemt hij je mee en stelt je continu gerust. Ik kom hier graag weer terug voor de vervolg van de behandelingen
Koen•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Noor•about 1 year ago
Verified review
Altijd top bij Gaby: heerlijke relaxte behandeling.