Super netjes en mooie Biab gezet door Jitske! Heel blij mee :) en super prijs -kwaliteit !
Behandeling door Jitske•Builder gel manicure
Esther•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Echt hele dikke 5 sterren
Behandeling door Jitske•Gellak manicure
Simone•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sjoerd is een hele lieve, empathische man. Tijdens het gehele proces neemt hij je mee en stelt je continu gerust. Ik kom hier graag weer terug voor de vervolg van de behandelingen
Koen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Noor•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top bij Gaby: heerlijke relaxte behandeling.