Love love love it. Zo blij met t resultaat. Sjoerd you are the best!
Esther•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een fijn ontvangst en kennersblik van Sjoerd op m’n wenkbrauwen, heb ik zeer comfortabel een dutje kunnen doen terwijl m’n wenkbrauwen werden voorzien van permanente make-up. Echt wel een toffe experience!
Marike•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Is er geen enthousiastere emoticon? Die met sterrenogen bijvoorbeeld 🤩, want zo ervaar ik elke afspraak bij Frank. Altijd fijn en gezellig, sfeer is altijd goed, altijd in voor gekkigheid, maar ook voor een serieus gesprek. En natuurlijk het belangrijkste: mijn nagels zien er altijd prachtig uit! Hier wordt top kwaliteit geleverd, voor wat voor behandeling je ook komt.
Mireille•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great service great salon really nice to be there would definitely go again
Builder gel manicure
Morgan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super lief meisje. Heeft m’n nagels heel nauwkeurig gedaan