Altijd een feestje om langs te komen.
Sjoerd maakt er altijd iets speciaals van.
Katja•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mega vet blij met mijn amazinggg browsss en eyeliner. Bij Sjoerd is het altijd een feestje🎉
Myrthe•about 2 years ago
Verified review
Geweldig gedaan! Was mijn eerste keer hier, altijd zo blij mee. Echt een ontspannen salon die de tijd en aandacht voor je neemt
Treatment by Gabi•Lash Lift
Liedewij•about 2 years ago
Verified review
Fantastisch plek! Gabi heeft mij een onzettend mooi lash lift gegeven. Ik heb daarbij ook een handmassage gekregen wat mijn ervaring nog leuker heeft gemaakt. Ik ga zeker terugkomen, en zeker terug bij Gabi!