Altijd een feestje om langs te komen.
Sjoerd maakt er altijd iets speciaals van.
Katja•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mega vet blij met mijn amazinggg browsss en eyeliner. Bij Sjoerd is het altijd een feestje🎉
Myrthe•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig gedaan! Was mijn eerste keer hier, altijd zo blij mee. Echt een ontspannen salon die de tijd en aandacht voor je neemt
Behandeling door Gabi•Wimperlifting
Liedewij•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch plek! Gabi heeft mij een onzettend mooi lash lift gegeven. Ik heb daarbij ook een handmassage gekregen wat mijn ervaring nog leuker heeft gemaakt. Ik ga zeker terugkomen, en zeker terug bij Gabi!