Ik ben altijd heel blij met Sjoerd, hij behandelt je als een prinses… hij geeft de juiste adviezen en bekijkt wat er staat bij je. Een topper! En alle mensen daar in de salon ook! Een heel fijn welkom altijd! Tot snel weer!
Bianca•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik was voor het eerst bij Sjoerd Vis en het was top!
De salon is mooi en verzorgd, iedereen was erg aardig. Mijn nagels werden gedaan door Carmen die niet alleen leuk en beeldschoon is, maar ook heel deskundig. Kortom, een aanrader!
Marjan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne behandeling. Fijne omgeving en m’n wimpers zien er mooi uit!
Behandeling door Gabi•Wimperlifting
Anna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I had a great experience :) Carmen was so sweet <3
Kunstnagels of nagellak verwijderenToon alles…
Souhaila•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed en netjes geholpen. Er word goed naar je wensen geluisterd en goed advies gekregen