De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
681 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben altijd heel blij met Sjoerd, hij behandelt je als een prinses… hij geeft de juiste adviezen en bekijkt wat er staat bij je. Een topper! En alle mensen daar in de salon ook! Een heel fijn welkom altijd! Tot snel weer!
Toon reactie salon...
Ik was voor het eerst bij Sjoerd Vis en het was top! De salon is mooi en verzorgd, iedereen was erg aardig. Mijn nagels werden gedaan door Carmen die niet alleen leuk en beeldschoon is, maar ook heel deskundig. Kortom, een aanrader!
Toon reactie salon...
Hele fijne behandeling. Fijne omgeving en m’n wimpers zien er mooi uit!
Toon reactie salon...
I had a great experience :) Carmen was so sweet <3
Super goed en netjes geholpen. Er word goed naar je wensen geluisterd en goed advies gekregen
Toon reactie salon...
65
1
65
66
67
115
67