Een behandeling die moet vanwege mijn haargroei in gezicht. Maar altijd even lekker als ik bij Sabine vandaan kom. Heerlijke geuren in de salon en creme , fijne achtergrond muziek , neemt altijd de tijd voor een behandeling. Kom snel weer!
Face Waxing
Sacha•almost 3 years ago
Verified review
Super
Manicure
Ellen•almost 3 years ago
Verified review
Fijne salon met leuke deskundige dames!
Pedicure
Deirdre•almost 3 years ago
Verified review
Heel vriendelijk en efficient!
Classic Facials
Liz•almost 3 years ago
Verified review
Zoals altijd top! Doe nooit m’n wenkbrauwen ergens anders, omdat dit zo perfect zit! Krijg dagelijks complimenten van mensen