Een behandeling die moet vanwege mijn haargroei in gezicht. Maar altijd even lekker als ik bij Sabine vandaan kom. Heerlijke geuren in de salon en creme , fijne achtergrond muziek , neemt altijd de tijd voor een behandeling. Kom snel weer!
Vrouwen harsen - gezicht
Sacha•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Manicure
Ellen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met leuke deskundige dames!
Pedicure
Deirdre•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en efficient!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Liz•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd top! Doe nooit m’n wenkbrauwen ergens anders, omdat dit zo perfect zit! Krijg dagelijks complimenten van mensen