Super fijne sfeer bij Sabine! Ik ga altijd tevreden de deur uit🤩
Wimper permanent
Josefien•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangeraaden
Wimper permanentToon alles…
Anna•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb gerstekorrels laten verwijderen. Ik was al eerder bij deze salon geweest en was erg tevreden. Elona was gezellig en heel deskundig. Ze heeft vlot alle gerstekorrels verwijderd. Ik ben heel tevreden over het resultaat. De salon is schoon, modern en sfeervol ingericht. Ik voel me altijd op mijn gemak.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anthonet•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zelden zo’n fijne pedicure beurt meegemaakt. Al mijn eelt keurig weg gesneden en nagels super netjes gelakt. Heel erg blij mee!
Pedicure
Marieke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke behandeling, voor herhaling vatbaar!