Super fijne sfeer bij Sabine! Ik ga altijd tevreden de deur uit🤩
Eyelash Perming
Josefien•almost 3 years ago
Verified review
Zeer aangeraaden
Eyelash PermingShow all…
Anna•almost 3 years ago
Verified review
Ik heb gerstekorrels laten verwijderen. Ik was al eerder bij deze salon geweest en was erg tevreden. Elona was gezellig en heel deskundig. Ze heeft vlot alle gerstekorrels verwijderd. Ik ben heel tevreden over het resultaat. De salon is schoon, modern en sfeervol ingericht. Ik voel me altijd op mijn gemak.
Classic Facials
Anthonet•almost 3 years ago
Verified review
Zelden zo’n fijne pedicure beurt meegemaakt. Al mijn eelt keurig weg gesneden en nagels super netjes gelakt. Heel erg blij mee!
Pedicure
Marieke•almost 3 years ago
Verified review
Het was een heerlijke behandeling, voor herhaling vatbaar!