I love my new style! I was very happy with the treatment :)
Styled by Taan•Ladies' Haircuts
Jessica•almost 2 years ago
Verified review
3,5 week nadat ik, pal voor mijn vakantie, heel goed geknipt en gekleurd was door Ashley heb ik me laten bijknippen en kleuren. Na die vakantie (met weer van ca. 30 graden) was mijn haar wat droog geworden en het was aardig gegroeid.
Taan heeft mij geweldig geknipt, in een mooie boblijn, en goed gekleurd. Het ziet er weer piekfijn uit.
Styled by Taan•
Ladies' HaircutsShow all…
Sonja•almost 2 years ago
Verified review
The haircut was good. The stylist listened to my preferences and delivered exactly what I asked for.
Ladies' Haircuts
Mahtab•almost 2 years ago
Verified review
All was great! She did not cut too much and listened to what I wanted.
Styled by Taan•Ladies' Haircuts
Stephanie•almost 2 years ago
Verified review
Ik kom hier altijd graag. De highlights zijn mooi licht blond geworden, ondanks dat ik een rode donkere gloed in mijn haar had.