Het ging snel en efficiënt en mijn wenkbrauwen zagen er weer netjes uit!
Treatment by Ashley•Eyebrow Threading
Marie-Claire•almost 2 years ago
Verified review
Ik was zoals altijd weer lekker lastig 😂 maar Ashley heet het echt GE-WEL-DIG gedaan ben der echt mega blij mee en helemaal klaar voor de bruiloft!
Styled by Ashley•
Ladies' HaircutsShow all…
Chanel•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goede kapster humor.. leuke gesprekken . Goede vibe en kom zeker terug !
Styled by Ashley•Ladies' Haircuts
Naomi•almost 2 years ago
Verified review
Goede kapsalon en goede kapster.
Styled by Ashley•Men's Haircut
Peter•almost 2 years ago
Verified review
86 euro voor het invlechten van 2 meiden van 7 en 9 jaar en het opsteken van half lang haar met een rond ding om een knot te maken... (30 min totaal- 2 kapsters). De kapsters waren kortaf, maakten het niet gezellig voor de kinderen en stelden ze niet op hun gemak.. Het opsteken heb ik als fantasieloos en twijfelachtig ervaren. Dit had ik zelf ook gekund, en dat terwijl ik juist naar een kapsalon ging zodat het extra mooi kon worden. Teveel geld voor te weinig, dit ga ik niet meer doen.