Het ging snel en efficiënt en mijn wenkbrauwen zagen er weer netjes uit!
Behandeling door Ashley•Wenkbrauwen - threaden
Marie-Claire•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was zoals altijd weer lekker lastig 😂 maar Ashley heet het echt GE-WEL-DIG gedaan ben der echt mega blij mee en helemaal klaar voor de bruiloft!
Styling door Ashley•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Chanel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede kapster humor.. leuke gesprekken . Goede vibe en kom zeker terug !
Styling door Ashley•Vrouwen knippen
Naomi•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapsalon en goede kapster.
Styling door Ashley•Mannen knippen
Peter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
86 euro voor het invlechten van 2 meiden van 7 en 9 jaar en het opsteken van half lang haar met een rond ding om een knot te maken... (30 min totaal- 2 kapsters). De kapsters waren kortaf, maakten het niet gezellig voor de kinderen en stelden ze niet op hun gemak.. Het opsteken heb ik als fantasieloos en twijfelachtig ervaren. Dit had ik zelf ook gekund, en dat terwijl ik juist naar een kapsalon ging zodat het extra mooi kon worden. Teveel geld voor te weinig, dit ga ik niet meer doen.