Zo blij ben ik met mijn haren!
Ik heb weer een mooie volle bos met haar en een hele mooie kleur.
Ashley heeft het echt super goed gedaan.
Alle tijd genomen voor de juiste kleur te krijgen in combinatie met de extensions.
Ik krijg veel complimenten. Het was een lange zit maar gezellig en het was het dubbel en dwars waard!
Styling door Ashley•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Angela•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd prima en gezellig
Styling door Ashley•Mannen knippen
Terence•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Eerste keer bij joelle geweest!
Fantastisch geknipt en luistert goed naar de wensen van de klant!
Bedankt Joelle
Styling door Joëlle•Vrouwen knippen
José•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
prima kapsalon.
goede knippers ,en snijders !
mis wel eens een kopje thee-koffie.
kom graag terug met of zonder thee.
Styling door Ashley•Vrouwen knippen
Irene•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals gewoonlijk vakkundig, vriendelijk, vlot geholpen/geknipt.