Zo blij ben ik met mijn haren!
Ik heb weer een mooie volle bos met haar en een hele mooie kleur.
Ashley heeft het echt super goed gedaan.
Alle tijd genomen voor de juiste kleur te krijgen in combinatie met de extensions.
Ik krijg veel complimenten. Het was een lange zit maar gezellig en het was het dubbel en dwars waard!
Styled by Ashley•
Hair ExtensionsShow all…
Angela•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd prima en gezellig
Styled by Ashley•Men's Haircut
Terence•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Eerste keer bij joelle geweest!
Fantastisch geknipt en luistert goed naar de wensen van de klant!
Bedankt Joelle
Styled by Joëlle•Ladies' Haircuts
José•almost 2 years ago
Verified review
prima kapsalon.
goede knippers ,en snijders !
mis wel eens een kopje thee-koffie.
kom graag terug met of zonder thee.
Styled by Ashley•Ladies' Haircuts
Irene•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals gewoonlijk vakkundig, vriendelijk, vlot geholpen/geknipt.