I love my new style! I was very happy with the treatment :)
Styling door Taan•Vrouwen knippen
Jessica•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
3,5 week nadat ik, pal voor mijn vakantie, heel goed geknipt en gekleurd was door Ashley heb ik me laten bijknippen en kleuren. Na die vakantie (met weer van ca. 30 graden) was mijn haar wat droog geworden en het was aardig gegroeid.
Taan heeft mij geweldig geknipt, in een mooie boblijn, en goed gekleurd. Het ziet er weer piekfijn uit.
Styling door Taan•
Kleuren - volledigToon alles…
Sonja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The haircut was good. The stylist listened to my preferences and delivered exactly what I asked for.
Vrouwen knippen
Mahtab•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
All was great! She did not cut too much and listened to what I wanted.
Styling door Taan•Vrouwen knippen
Stephanie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier altijd graag. De highlights zijn mooi licht blond geworden, ondanks dat ik een rode donkere gloed in mijn haar had.