Hele prettige eerste ervaring bij deze salon. De schoonheidsspecialiste was heel vriendelijk, snel en zeer goed in haar werk. Het was een pijnvrije brazilian!
Treatment by Salon ST•Brazilian Waxing
Emanuelle•about 1 year ago
Verified review
Hele fijne pedicure gehad. Ze ging grondig en hygiënisch te werk en ik heb nu heerlijke zachte, mooi gelakte voetjes