Hele prettige eerste ervaring bij deze salon. De schoonheidsspecialiste was heel vriendelijk, snel en zeer goed in haar werk. Het was een pijnvrije brazilian!
Behandeling door Salon ST•Vrouwen harsen - Brazilian
Emanuelle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne pedicure gehad. Ze ging grondig en hygiënisch te werk en ik heb nu heerlijke zachte, mooi gelakte voetjes