Anna heeft me al voor de 2e keer super goed geholpen en is heel erg vakkundig, netjes en precies. Dus ik ben super blij met mijn pedicure en gellak op mijn teennagels.
Pedicure
Fleur•about 1 year ago
Verified review
They were very kind. The treatment was very complete and relaxing! My skin glows :D
Treatment by Salon A•Classic Facials
Edna•about 1 year ago
Verified review
The manicure is very well (gel), and 2,5 weeks after is still there - will redo it only because nails already grew up.
Manicure
Olena•about 1 year ago
Verified review
Great pedicure, as always!
Pedicure
Saša•about 1 year ago
Verified review
Voor de pedicure kom ik zeker een keer terug. Zij deed het erg goed en gaf ook goede adviezen.