Bij de manicure zonder lak raakten mijn nagels beschadigd door het opschuren met een elektrisch apparaatje, en ze werden helaas niet glad afgewerkt. Omdat het meisje zichtbaar haast had, vond ik het lastig om er iets van te zeggen. Ook knipte ze meerdere keren in mijn vinger dit kan echt wel een keer gebeuren maar ik had meerdere sneetjes in alle vingers en ze vroeg letterlijk of ik kleinzeerig was terwijl mijn vingers bloedde. De pedicure was super, maar ik zou hier niet terug te komen.
PedicureShow all…
Merel•about 1 year ago
Verified review
Sunfit team is always nice and does a great job !
Treatment by Salon K•Pedicure
Ester•about 1 year ago
Verified review
Thank you
Treatment by Salon ST•Pedicure
vilma•about 1 year ago
Verified review
De pedicure was perfect, erg tevreden over de styliste die me heeft geholpen <3
Pedicure
Selin•about 1 year ago
Verified review
Altijd fijne pedicure en weer prachtig gelakte nagels!!