Bij de manicure zonder lak raakten mijn nagels beschadigd door het opschuren met een elektrisch apparaatje, en ze werden helaas niet glad afgewerkt. Omdat het meisje zichtbaar haast had, vond ik het lastig om er iets van te zeggen. Ook knipte ze meerdere keren in mijn vinger dit kan echt wel een keer gebeuren maar ik had meerdere sneetjes in alle vingers en ze vroeg letterlijk of ik kleinzeerig was terwijl mijn vingers bloedde. De pedicure was super, maar ik zou hier niet terug te komen.
PedicureToon alles…
Merel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunfit team is always nice and does a great job !
Behandeling door Salon K•Pedicure
Ester•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you
Behandeling door Salon ST•Pedicure
vilma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De pedicure was perfect, erg tevreden over de styliste die me heeft geholpen <3
Pedicure
Selin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijne pedicure en weer prachtig gelakte nagels!!