My eyebrows looked amazing :) nice shape and colour
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Hannah•over 1 year ago
Verified review
Over het algemeen was de behandeling prima. Lieve dame! Blij met de kleur van mn nagels en vorm. Alleen boek & betaal je voor een uur en sta je binnen een half uur weer buiten. Verder fijn om te weten: je ligt in een stoel, dus geen voetenbad.
Treatment by Salon ST•Pedicure
Yana•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
I had a very good experience, very professional salon.
Eyebrow Waxing
Dorine•over 1 year ago
Verified review
Het was een heerlijke behandeling. De schoonheidsspecialiste legde alles goed uit en gaf ook advies wat voor producten ik kon gebruiken.
Classic Facials
Mariette•over 1 year ago
Verified review
Hele fijne rustige en nette pedicure. Ik kom zeker terug!