My eyebrows looked amazing :) nice shape and colour
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Hannah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Over het algemeen was de behandeling prima. Lieve dame! Blij met de kleur van mn nagels en vorm. Alleen boek & betaal je voor een uur en sta je binnen een half uur weer buiten. Verder fijn om te weten: je ligt in een stoel, dus geen voetenbad.
Behandeling door Salon ST•Pedicure
Yana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I had a very good experience, very professional salon.
Wenkbrauwen harsen
Dorine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke behandeling. De schoonheidsspecialiste legde alles goed uit en gaf ook advies wat voor producten ik kon gebruiken.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Mariette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne rustige en nette pedicure. Ik kom zeker terug!