Prima pedicure gehad in nette salon op een top locatie! Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Pedicure
Anonymous•almost 9 years ago
Verified review
Ik heb n pedicure behandeling met gellak gehad bij Tanita. Ik ben erg tevreden. Ik ben erg tevreden over de service en de behandeling en kom zeker terug.
Pedicure
Patricia •almost 9 years ago
Verified review
Great service!! See you soon
Classic Facials
Merel•almost 9 years ago
Verified review
Lovely staff and great service - will definitely return.