Prima pedicure gehad in nette salon op een top locatie! Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Pedicure
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb n pedicure behandeling met gellak gehad bij Tanita. Ik ben erg tevreden. Ik ben erg tevreden over de service en de behandeling en kom zeker terug.
Pedicure
Patricia •bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service!! See you soon
Facials / Gezichtsbehandelingen
Merel•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely staff and great service - will definitely return.