Op zich goed maar had achteraf schrale plekken op m'n geharste huid, soort verbrand
Vrouwen harsen - benen
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top pedicure!
Pedicure
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen, er werd zelfs ruim extra tijd genomen. De wimperextensions zien er mooi uit, wel wat veel lijm maar dat komt waarschijnlijk door het warme weer(de lijm droogde niet goed). Er zijn al wel een aantal wimpers afgevallen dus even afwachten hoe lang het daadwerkelijk blijft zitten. Verder top!
Behandeling door Salon A•Wimperextensions
Laura •bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed resultaat. Bij binnenkomst een goed gevoel fijne en schone salon, aardig personeel. En zeker een goede locatie.
Bedankt dames!
Behandeling door Salon A•Vrouwen harsen - benen
Renee•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne nieuwe salon in de Pijp. Nemen de tijd en zijn vakkundig.