Zeer vriendelijke ontvangst. Relaxe sfeer. Prima resultaat voor een nette prijs!
Wim•4 months ago
Verified review
2e keer dat de aandacht te veel op de tanden aan de voorkant ligt. Mooi wit in 1e instantie maar vanaf de hoektanden naar achter, behoorlijk kleur verschil. En dan het volledige bedrag betalen. “Doen we de volgende keer”
Verder prima hoor maar dit vind ik wel jammer.
En heerlijk om weer een stukje Breaking Bad te zien 😎
Erik•4 months ago
Verified review
Fijne behandeling en goede hulp
Ruben•5 months ago
Verified review
Prima geholpen, lekker relaxed. Met een beter resultaat dan verwacht. 😊
Winfred•5 months ago
Verified review
Gastvrij, vriendelijk en enthousiast. Lekker ontspannen behandeling.