Gisteren de afspraak geboekt en kon vandaag al terecht. Mooi resultaat!
Jan Willem•6 months ago
Verified review
Fijn en vriendelijk geholpen.
Ik ga zeker terug.
Anabella •6 months ago
Verified review
Ontzettend fijne afspraak gehad. Werd prettig ontvangen & te woord gestaan en bovenal natuurlijk heel erg blij met het eind resultaat. Mijn tanden zijn witter dan ik verwacht had
Esther•7 months ago
Verified review
Fijne medewerker, je wordt goed geholpen en het resultaat is prachtig