Gisteren de afspraak geboekt en kon vandaag al terecht. Mooi resultaat!
Jan Willem•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn en vriendelijk geholpen.
Ik ga zeker terug.
Anabella •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne afspraak gehad. Werd prettig ontvangen & te woord gestaan en bovenal natuurlijk heel erg blij met het eind resultaat. Mijn tanden zijn witter dan ik verwacht had
Esther•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne medewerker, je wordt goed geholpen en het resultaat is prachtig