Zeer vriendelijke ontvangst. Relaxe sfeer. Prima resultaat voor een nette prijs!
Wim•4 maanden geleden
Geverifieerde review
2e keer dat de aandacht te veel op de tanden aan de voorkant ligt. Mooi wit in 1e instantie maar vanaf de hoektanden naar achter, behoorlijk kleur verschil. En dan het volledige bedrag betalen. “Doen we de volgende keer”
Verder prima hoor maar dit vind ik wel jammer.
En heerlijk om weer een stukje Breaking Bad te zien 😎
Erik•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en goede hulp
Ruben•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima geholpen, lekker relaxed. Met een beter resultaat dan verwacht. 😊
Winfred•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Gastvrij, vriendelijk en enthousiast. Lekker ontspannen behandeling.