Voor het eerst geweest en ik ben super tevreden! Ik heb ook gelijk een vervolg afspraak gemaakt. Hele lieve dame, ben met mooie nagels de salon uit gelopen.
Irem•about 1 year ago
Verified review
Hele lieve dame, mooie nagels en prachtig gelegen met mooi uitzicht
Treatment by Nagelstyliste•
Russian ManicureShow all…
Mukaddes•about 1 year ago
Verified review
Wat een leuke salon! De eigenaresse is heel lief en laat je helemaal thuis voelen. De pedicure is heel erg goed uitgevoerd.
Treatment by Nagelstyliste•Gel Nails Pedicure
Carly•about 1 year ago
Verified review
Super fijne rustige salon. Resultaat is fantastisch. Spa gevoel tijdens de behandeling
Jorinde•about 1 year ago
Verified review
Goede eerste keer ‘dry’ pedicure gehad. Ze was heel geduldig en mijn nagels zijn ook heel mooi gelakt en in vorm gebracht. Ben zeer tevreden en kom zeker nog een keer terug.