Voor het eerst geweest en ik ben super tevreden! Ik heb ook gelijk een vervolg afspraak gemaakt. Hele lieve dame, ben met mooie nagels de salon uit gelopen.
Irem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve dame, mooie nagels en prachtig gelegen met mooi uitzicht
Behandeling door Nagelstyliste•
Russische manicureToon alles…
Mukaddes•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een leuke salon! De eigenaresse is heel lief en laat je helemaal thuis voelen. De pedicure is heel erg goed uitgevoerd.
Behandeling door Nagelstyliste•Gellak pedicure
Carly•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne rustige salon. Resultaat is fantastisch. Spa gevoel tijdens de behandeling
Jorinde•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede eerste keer ‘dry’ pedicure gehad. Ze was heel geduldig en mijn nagels zijn ook heel mooi gelakt en in vorm gebracht. Ben zeer tevreden en kom zeker nog een keer terug.